Muvity és una spin-off tecnològica nascuda de la Universitat Politècnica de Catalunya i l'Associació de Disminuïts Físics d'Osona (ADFO) que desenvolupa una plataforma innovadora de telerehabilitació física gamificada, orientada a millorar la qualitat de vida de persones amb necessitats de rehabilitació, especialment pacients crònics o post-ictus.
La seva tecnologia permet realitzar exercicis de rehabilitació des de casa mitjançant una càmera de profunditat que captura el moviment corporal, transformant-lo en experiències interactives i motivadores. A través d’un sistema basat en videojocs i realitat virtual no immersiva, els professionals sanitaris poden prescriure tractaments personalitzats i fer-ne el seguiment remot amb dades clíniques en temps real.
Aquesta solució no només incrementa l’adherència dels pacients al tractament, sinó que també redueix barreres d’accés a la rehabilitació, especialment en col·lectius vulnerables o en zones amb menys recursos, contribuint a un model més accessible, sostenible i eficient.
Recentment, Muvity ha estat protagonista d’un reportatge a TV3, posant en valor el seu impacte i potencial dins l’àmbit de la salut digital i la innovació social.
Actualment, Muvity està oberta a incorporar nous inversors que vulguin formar part del seu desenvolupament i creixement. Aquesta és una oportunitat per sumar-se a un projecte amb base tecnològica, validació clínica i projecció de futur.
Pots veure el reportatge aquí.
Powered by Timtul - Copyright 2023
Comentaris