per Irene Codina,
Vols conèixer les tendències sobre les competències més demandades en perfils professionals relacionats amb “Informàtica”, “Gestió i administració” i “Comerç i màrqueting” i millorar les habilitats dels treballadors de la teva empresa? La teva empresa té dificultats per trobar nous professionals amb les competències necessàries?
A través del programa PROJECTA'T, la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ofereix orientació professional per tal d’ajudar les empreses a retenir el talent i requalificar la seva plantilla en aquests tres perfils professionals. Les empreses participants reben un informe dels resultats del programa i reben recomanacions per millorar les competències, productivitat i adaptació dels seus treballadors.
Per participar en el programa, busquem professionals que participin o tinguin interès en el desenvolupament i prospecció de competències professionals en la seva empresa, la contractació basada en competències, i en iniciatives d'upskilling o reskilling de professionals.
En què consistiria la teva col·laboració?
Si esteu interessats en participar podeu escriure a cbruguerat@uoc.edu o cpagesserra@uoc.edu. Us hi esperem!
Powered by Timtul - Copyright 2023
Comentaris