El passat 6 d’octubre, des de 22@Network Barcelona, vam assistir a la sessió de treball “Estratègia d'Impacte i Llegat dels esdeveniments de negocis a Catalunya”, organitzada pel Catalunya Convention Bureau de l’Agència Catalana de Turisme, a l’Hotel Gallery.
La jornada, presentada per Sònia Serracarbassa, directora del Catalunya Convention Bureau, va oferir una visió estratègica sobre els sectors clau de la província de Barcelona i els reptes econòmics, socioculturals i ambientals que afronten.
David Martínez Ramírez, de l’Institut Cerdà, va exposar els set sectors més rellevants de Barcelona, destacant els desafiaments i les oportunitats que marquen el seu desenvolupament:
Per la seva banda, Míriam Pijuan va presentar com s’implementarà el projecte “Impacte i llegat”, centrat en maximitzar el valor i la sostenibilitat dels esdeveniments de negocis al territori.
Barcelona reafirma així la seva posició com a marca consolidada i punt estratègic internacional, gràcies a la seva infraestructura, el port, l’aeroport i un ecosistema innovador i competitiu.
Des de 22@Network Barcelona celebrem poder participar en espais de reflexió que contribueixen al desenvolupament sostenible i competitiu del territori.
17 octubre 2025
Ahir, 16 d’octubre, el 22@Network Barcelona va participar activament al Saló de l’Ocupació de Barcelona, que va tenir lloc a la Fira de Barcelona, amb una nova edició del Job Marketplace Multisectorial, una iniciativa impulsada per la Taula de Talent i Empresa de la Comissió de Talent del 22@Network Barcelona, en col·laboració amb Barcelona Activa.
L’activitat va reunir empreses membres del districte d’innovació i professionals en cerca de noves oportunitats laborals, amb un objectiu clar: fomentar la connexió real i efectiva entre el talent i les empreses del 22@.
Durant la tarda el Saló de l’Ocupació va acollir ...
3 octubre 2025
On September 30, 2025, The District World Congress hosted the session “Barcelona’s Investment Story: From Labs to Living” at Theater-3 – STONEWEG. The discussion brought together leading voices from the public and private sectors to share the latest investment trends shaping Barcelona across technology, housing, infrastructure, and hospitality.
The panel featured:
Isabel Sabadí, Managing Director of 22@Network Barcelona
Manel Rodríguez Murillo, CEO of Grupo SALAS and Managing Director of ALAS SBIC Vivienda Asequible
Pablo Rocabert, Urban Designer & Data Scientist at ARETIAN Urban Analytics and Design
Xavier Mayo Torres, Head of the Barcelona Investment Office – Ajuntament de Barcelona ...
Powered by Timtul - Copyright 2023
Comentaris