Els dies 25 i 26 d'abril, des de 22@ Network Barcelona es va organitzar una gira d'innovació per als directors del consell d'administració de FIN – Foreningen for innovasjonsselskaper i Norge, una associació empresarial d'empreses noruegues de base de coneixement i tecnologia dins de NHO.
El passat 25 d'abril, Cristina Mont Castro, directora d'Estratègia i Innovació de Lavinia, els va presentar el clúster digital del 22@ i com Lavinia interactua amb altres empreses de l'ecosistema.
El passat 26 d'abril Isabel Sabadí, directora de 22@Network Barcelona, va presentar la història i evolució del districte d'innovació del 22@. També va explicar l'essència de l'ecosistema i els beneficis de formar part del districte d'innovació.
Miquel Rey, Director de Negoci d'Eurecat, va explicar l'ecoecosistema del districte i la importància de la convivència del centre tecnològic al 22@.
Finalment, Xavier Dumont, Gerent de Entrepreneurship and Startup Services de Barcelona Activa, va presentar com les institucions públiques, com Barcelona Activa, interactuen en l'ecosistema.
El recorregut va acabar amb una breu visita del districte del 22@.
30 maig 2025
On May 27th, we had the pleasure of welcoming a delegation from Forskningsparken - Oslo Science Park for an exclusive Innovation Tour through the district.
Throughout the day, we offered an immersive introduction to the 22@ innovation ecosystem, highlighting our collaborative approach and engaging with some of the key actors who shape our district:
- Our Director, Isabel Sabadií, presented the evolution of 22@ and how our 290+ member organizations are actively co-creating a thriving, sustainable, and innovative urban environment.
- Ana Díaz Suñer from JLL Spain shared her expertise on urban planning, land use, and stakeholder strategies.
- Bjørn Erik Reinseth, CEO ...
Powered by Timtul - Copyright 2023
Comentaris