Novotel Barcelona City
Tornen els dinars de Dones en Valor! En aquest primer dinar col·loqui de l'any, que tindrà lloc el proper dimarts 8 de febrer a les 13.30h a l'Hotel Novotel Barcelona City (Avinguda Diagonal, 201, 08018 Barcelona), abordarem el sector legal a partir de les ponències i diàleg de dues professionals del sector.
El Cicle DONES EN VALOR consisteix en quatre dinars col·loqui centrats en continguts professionals i amb protagonistes femenines per tal de visibilitzar el gran nombre de dones en càrrecs directius, intermitjos i tècnics especialitzats a empreses i institucions del districte, però també donar una oportunitat a les protagonistes a explicar les dificultats trobades i les característiques del seu sostre de vidre personal.
ESTRUCTURA DE L'ACTE:
13.30h: Networking
13.45h: Presentació de l’acte
Susana Prado, Directora d'INETUM Catalunya
13.55h: Debat moderat per Susana Prado:
Yolanda Guerra, Socia Cuatrecasas
Sabina Llauger, Socia Marinel-lo & Partners
14.30h: Dinar, amb debats taula a taula
15.15h: Conclusions i torn de preguntes
15.30h: Fi de l’acte
Amanida d'alvocat mango amb làmines de mi cuit de foie i vinagreta de fruites vermelles
Llom de bacallà gratinat amb muselina de tomàquet sec i cremós de llenties pardines
Fals coulant fred de mango amb xocolata blanc
Novotel Barcelona City , Avinguda Diagonal, 201
34 persones assistiran a l’esdeveniment
INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Segons el RGPD, informem que les seves dades decaràcter personal s’inclouran en un fitxer de dades personals el responsable ititular del qual és l’Associació d’Empreses i Institucions 22@ Barcelona, ambla finalitat de mantenir un directorid’empreses i entitats relacionades amb el Poblenou i per fer-li arribarinformació del seu interès, i no seran cedides a cap persona o empresa, ni estractaran fora d’aquestes finalitats sense el seu consentiment. Té dret aexercir els seus drets d’accés, rectificació, oposició, limitació, portabilitata través de comunicació dirigida a l’adreça electrònica info@22network.net(adjuntant còpia del DNI). Té dret a presentar una reclamació a l’Agencia Española de Protección de Datosquan ho considereu oportú. Més informació de la nostra Política de Privacitat a link.
Comentaris